سه شنبه ۱۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب یوسف سیف زاده
|
یا. صاحب الزمان عج
من نمیدانم کجا مسکن گزیدی مولا.؟
خانه ات، کاشانه ات، کنج کدام محراب بوده مولا؟
جمعه ها پشت سرهم روانند به جلو
اما از جمعه ما هیچ ندیدی مولا؟
سالها رفتی و شیعه غم. پنهان دارد
غیبتت دست خداست آگهیم ما مولا
تو امام عصری از غم ما باخبری
خود دعا کن که بیایی مولا
کربلا یانجفی، یا سامرا پیش پدر؟
مکه ایی، وعدگه جمله احرار
مولا؟
سر ، ستون کدام مسجد و منبر دادی؟
از خدا می طلبی تعجلیل ظهورت مولا؟
ماتم کربلا بر دل ما مانده هنوز
باید اول انتقام از قاتل اصغر
بکنی مولا
من نمیدانم که باحسرت منتظرانت چه کنی؟
ولی می دانم تو امامی همه را یاد کنی ای مولا
شعر از: يوسف سيف زاده
|
نقدها و نظرات
|
استاد مزینانی تشویق شمارا فراموش نمیکنم | |
|
استاد مرادی تشویقت را روی چشم خود میگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج)
ادرکنی