دوشنبه ۵ آذر
عشق یعنی شعری از عزیز حسینی
از دفتر عزیزحسینی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۱۰۳۵۹۶
بازدید : ۱۹۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب عزیز حسینی
|
1
عشق یعنی:نامه ی عاشقانه
گشته گشته ،خانه به خانه
تورا گم کرده دل دیوانه
ندارد جز تو بهانه
2
عشق یعنی :مرا شمع و تورا پروانه بودن
دیوانه ایی میان عاقلان بودن
چون یعقوب صبور و کور بودن
سوختن ،ساختن ،جوان بودن
3
عشق یعنی :کوچه و خیابان
منو تو و دلی خندان
سبز و جوانه ،میان بیابان
چون یوسف گم گشته باز آییم به کنعان
4
عشق یعنی :کبوتر با کبوتر پر میزند
عزیز ندانسته خیال غم میزند
نامه ی گم گشته در میزند
فرشته چون یوسف سر میزند
|
نقدها و نظرات
|
سلام ،تشکر از مهربانی شما استاد❤👉 | |
|
از لطف و مهربانی شما ممنون❤❤❤❤👉 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.