جمعه ۲ آذر
برف شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۰ شماره ثبت ۱۰۳۵۵۸
بازدید : ۷۹۶ | نظرات : ۱۰۵
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
برف،
ذاتش پوشاندن است
وقتی حواس، سنگین شود
در گرمایی سرد
به خواب خواهی رفت ...
❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀
آرمان پرناک
|