بی حرف و حدیث و غصه ای تا مرد ن
هر گونه شود زمانه را سربردن
گردیده گران چو شیر گاوان امروز
یک شست به گاو و شیر، از خر خردن
*********
ساختارها شکستند
خون قلم را
تو
میکشی
آهو ها رابه جرم
.....................زیبائی
و سرو ها را به جرم
...................رعنائی
تا گرگ ها
.............زنده باشند
و نیزار ساکت از
مرگ نی
تا .....
تولدی دیگر
که به عطرش بوسه
و برماهش لبخند بکشد
حتا
دهان خورشید را
با ستاره ای
نمیشود بست.
*******
الواط اگر گزاف تقلیس کنند
از ظرف شراب دهنی خیس کنند
بهتر ز شیوخند که در حلقه ی دین
ابلیس همی بوده وَ تلبیس کنند
********
بدان عاشق بسی در رنج باشد
تماما ً کارهایش غنج باشد
بریزد عشوه ها را تا که معشوق ...
بگیرد دست و در آرنج باشد
***********
دلا رنجت به من پیوسته باشد
برایت معرفت بایسته باشد
قلندروار من در رسم مردی
بمانم تا رگم برجسته باشد
از اینکه طولانی شد از همه شما عزیزان معذرت میخواهم . پیشاپیش حلول سال 1392 را به همه شما بزرگواران و ادب دوستان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال (جل جلاله) برای همه شما سلامتی ، استواری ، پیشرفت ، عزت ، برکت در مال و عاقبت بخیری و برای همه اموات از شما چه سببی و چه نسبی علو درجات مسئلت مینمایم .اگر تا 15 فروردین موقعیت بود حتما خدمت میرسم و اگر نبود به بزرگواری خود حقیر را مورد بخشش قرار فرمائید.ارادتمند همه شما رئیسی گرگانی