شنبه ۳ آذر
خودم را می شناسم من شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۱۰۳۴۷
بازدید : ۶۲۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
خودم را می شناسم من
وجودی از خدا بودن
وجودی پاک و عرفانی
وجودی آشنا بودن
خودم را می شناسم من
منم تصویر عرفانی
تجسم های پاکی ها
تبلورهای روحانی
خودم را می شناسم من
همان منظور و مقصودم
همان معنای زیبائی
همانهائی که بنمودم
تو هم مثل منی اما
مقام خود نمی دانی
نمی خواهی نمی بینی
بجای خود نمی مانی
چرا در بند ابلیسی و
پابند هوس گشتی
چرا از خود گریزانی و
در بند قفس گشتی
چرا از خود نمی خواهی
سوال بی جوابت را
خجالت می کشی از خود
تو می دانی حسابت را
----------------
شب افروز 25/12 /91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.