الهی من به قربانت بگردم
به دور خانه ی قرآنت بگردم
که آخر می کنم جانم فدایت
به دور فارس و کرمانت بگردم
الهی خاک من را زنده گردان
که خواهم دور مهمانت بگردم
تو ای ایران برایم افتخاری
به خاک کوه و ایرانت بگردم
وطن درمن عزیزی بس بزرگی
به دور پرچم و نامت بگردم
به قربان وطن، خاک زمینم
به دور مهر و احسانت بگردم
الهی دروطن ارزنده باشم
به دور غرشیرانت بگردم
وطن قلب منی ،شیران عشقی
که می خواهم به قربانت بگردم
وطن جانم برایت می گذارم
به دور نسل پیرانت بگردم
وطن خاکم کنی در جای پاکت
به دور مرز ایرانت بگردم
بگردم خاک خود را تا ثریا
وطن بر عهد و پیمانت بگردم
وطن خونم به خاکت، چون عجین است
به دور راز پنهانت بگردم
وطن تا آسمان هستی برایم
به دور گرم سوزانت بگردم
وطن پهناوری در جای هستی
به دور هر گندم ونانت بگردم
وطن خون شهیدان زنده مانَد
چو من دور شهیدانت بگردم
وطن ای مهربان، ای مادر من
به محبوب عزیزانت بگردم
وطن ای قهرمان، ای عطر و عنبر
به دور هر دلیرانت بگردم
اگر من مرده ام، تو زنده مانی
که تا هستی منم دورانت بگردم
وطن من دشمنت را کور سازم
به دور هر چه مَردانت بگردم
وطن ایران من، ای خاک اسرار
به دور لاله و مژگانت بگردم
وطن جانم تو و خونم تو هستی
به دور شمس و کیهانت بگردم