شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضائی(عارف تودشکی)
آخرین اشعار ناب محمد رضائی(عارف تودشکی)
|
مرگ عشق است وهمه ساز جدائی زده اند.
بسکه بازار شلوغ است وحراجی زده اند.
انچه اینجا ملاک است ،فقط مهریه است .
گوئی برعشق وصداقت همه سیلی زده اند.
دُر نابی است وفاداری عشاق به هم.
تاکه بر چهرهء خود ماسک و نقابی زده اند.
مزرعه خشک شده غنچه به هم پیچیده
نیست بارانی و این مزرعه دیمی زده اند.
بازی عشق قشنگ است و سراسر شور است.
لیک از روی هوس دست به بازی زده اند.
سردر عشق کتابت شده با خط طلا
شاد و بهروز کسانند،که به دل رنگ و لعابی
زده اند.
.....محمد رضائی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضور نگاه ارزسمندتان استاد عزیر🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
سپاس از حضور ارزشمندتان و توجه به ابیات بنده. درود برشما ادیب گرانسنگ🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درود واحسنت استاد بداهه ای زیبا سرودید.درود برسما وسپاس از مکث نگاه🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود