سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    قمر

    شعری از

    اسماعیل پاسداریان

    از دفتر سفر کرده نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۱۰۰۷۸۲
      بازدید : ۱۲۷   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
    آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

    یه غمی توی چشماته که دلمو میسوزونه
    تو هر حالی که باشه خودشو به تو میرسونه
    کلی خواطر خواه داری اما فقط من تکم
    بیا با من بشین تو تا از عاشقی برایت بگم
    نه رقیب نه سرنوشت کسی جلودارم نیست
    هیشکی بجز تو نازنین مرحم قلب بیقرارم نیست
    مثل شبنم صبحگاهی به من طراوت میبخشی
    به قلب سرد و خستم تو حرارت میبخشی
    قمر قلب من باش روشن بکن محیطش
    دلی که با تو جوره با قلبت بکن رفیقش
    سخته بی تو زندگی عین عذابو درده
    یه گوشه از مرامت ببین با من چه کرده
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۰۱
    درود بزرگوار
    ترانه زیبایی است خندانک
    اسماعیل پاسداریان
    اسماعیل پاسداریان
    سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۴۶
    سلام استاد سپاس فراوان خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۲۲
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    اسماعیل پاسداریان
    اسماعیل پاسداریان
    سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۴۶
    سلام بسیار ممنونم از لطف شما خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0