پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر امین احمدی پسری از جنس پاییز
آخرین اشعار ناب امین احمدی پسری از جنس پاییز
|
دارم به دنبال تو میگردم
از کوچه های شب گریزانم
گم کرده ام خود را در آیینه
از اینهمه تردید حیرانم
برگرد از آنسوی تباهی ها
با من کمی دیوانه تر سر کن
نامت چرا در شعرهایم نیست
حال مرا با مرگ بهتر کن
ای اولین و آخرین من
بعد از وداع تو کلامی نیست
با رفتنت جان مرا بردی
بعد از جدایی انتقامی نیست
بعد از تو این شهر از بلا مرده
جز تو کسی در روزگارم نیست
دیگر امیدی نیست جز مردن
صبحی پس از شبهای تارم نیست
من از تودلگیرم ، نمی آیی ؟
دیگر سراغم را نمی گیری
من منتظر هستم که برگردی
شاید که در تردید زنجیری
من منتظر بودم که برگردی
حتی اگر یک روز در هفته
توی مجله منتشر کردم
این شاعر از این زندگی رفته
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود