شنبه ۳ آذر
ماه وپری شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۹۹۷۲۹
بازدید : ۳۳۰ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
اگر در برکه ام ماه وپری نیست
اگر در قصه ام افسونگری نیست
به اشعار دلم قدری بیندیش
که این بازار ما بی مشتری نیست
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی زیبا