جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
دلم میخواد گریه کنم زار – زار
...
دلم میخواد گریه کنم زار – زار
بگریم من هم چو ابر بهار
گرفته این سینه من چه بسیار
کجا که من پیدار کنم غمگسار
**
با که بگم که من خیلی خسته ام
با که بگم که من دل افسرده ام
با که بگم از زخم های تنم
با که بگم که خیلی خیلی خسته ام
**
یکی می خوام - چون خودم دیونه
یکی می خوام – چون خودم آواره
یکی می خوام چون دل خویشم پریش
یکی می خوام – دیونه یه دیونه
**
آیین تو یه این دنیا تنها شده
تنها ترین تنهایه تنها شده
( جلال) آیین زوال دنیا شده
با لش این خاک ثریا شده
دفتر پانزدهم: تقدیمی ها
نام ترانه: دلم میخواد گریه کنم زار – زار
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش 25/2/1400-بداهه- ناتمام- تقدیمی
تقدیم به استاد گرامی جناب دکتر سیدجلال رجائی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
مقدمتان مبارک
شاد باشید