سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر حسین عابدی(بیقرار)
آخرین اشعار ناب حسین عابدی(بیقرار)
|
من مادرزاد مبتلا به فقرم
فقر تزویر و ریا
من از نهایتِ فقر حرف می زنم
من در نهایتِ روشنی
و مثلِ روز حرف می زنم
اگر به خانهء من آمدی
برای من ای مهربان " نقاب " نیاور
طفلک فروغ از پیِ فریبِ همین نقاب ها
خوشبختی اش در گرویِ یک دریچه بود
همشان ارزانی خودت
خوشبختی
و
دریچه
و
ازدحام کوچه ها
.
.
.
_____________________________
حسین عابدی
15/2/1400
با احترام به فروغ فرخزاد
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار لطف شما قابل جبران نیست تشکر قلبی من رو پذیرا باشید شادزی🙏🏻🍃🦋 | |
|
سلام خدمت شما دوست مهربان ندیده عزیز و محترم هستید تشکر قلبی من رو پذیرا باشید 🙏🏻🍃🦋❤️ | |
|
درود دوست مهربان تشکر میکنم از شما برقرار باشید 🙏🏻🍃🦋❤️ | |
|
سلام خدمت شما بزرگوار لطف شما بی انتهاست در صحت و سلامت باشید🙏🏻🍃🦋 | |
|
درود بر شما استاد گرانقدر🌹 | |
|
درود بانو راه و مقصدتان هموار🌹 | |
|
درود بر جناب شهنی ایام بکام شادزی🙏🏻🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من