جمعه ۲ آذر
حق الیقین شعری از حسن محمدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۹۸۴۹۷
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسن محمدزاده
|
با تو یا رب می شود تا آسمان ها پیش رفت
از در حق الیقین ، دور از گمان ها پیش رفت
خارج از هر قید و بندی از زمان و از مکان
فارغ از هر رمز و رازی تا نهان ها پیش رفت
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز سپاس از لطف و محبتتان همچنین بر شما تسلیت باد طاعات و عباداتتون قبول باشه | |
|
سلام و سپاس استاد اخباری سلامت باشید بزرگوار | |
|
درود بر شما استاد اشرفی بسیار ممنون و سپاسگزارم برقرار باشید بزرگوار | |
|
درود بر شما استاد گرامی سپاس فراوان | |
|
سپاس فراوان استاد شهنی عزیز | |
|
سلام و درود بر شما استاد ارجمند بسیار ممنون و سپاسگزارم پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیباست
بسم رب الشهدا و الصالحین
شهادت مولای متقیان حیدر کرار
اسدالله الغالب توشه کش یتیمان
حضرت علی علیه اسلام را تسلیت عرض میکنم
و در این لیالی قدر التماس دعای فراوان دارم