سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر حسین عابدی(بیقرار)
آخرین اشعار ناب حسین عابدی(بیقرار)
|
آنقدر موجودیتِ قیامت را
حقیر و ناممکن خواندیم
که خداوند از حقیرترین موجود
قیامتی ممکن ساخت
تا بزرگی اش را به رخمان بکشد
نشان به این نشان
که عزیزترین و نزدیکترین خویشانمان همچون پروانه های سراسیمه از ما می گریزند.
اگر این جلوه ای از قیامت نیست،
پس چیست...؟؟؟
کرونا تذکریست برای اهلِ تعقل...
يَوْمَ يَكُونُ النَّاسُ كَالْفَرَاشِ الْمَبْثُوثِ
روزی که مردمان از شدت اضطراب،
مانند پروانههای سرگشته پراکنده می شوند
✍🏻 حسین عابدی
|
|
نقدها و نظرات
|
زنده باد مرد خوشرو و مهربان🍃🦋🌹 | |
|
عرض ادب خیلی خیلی ممنونم🍃🦋🌹 | |
|
سلام خدمت شما ممنون از نگاهتون🍃🦋🌹 | |
|
درود بزرگوار... ممنون از توجهتون🍃🦋🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید که شر این بلای آسمانی هر چه زودتر از سر مردم کم شود