جمعه ۲۵ آبان
نیستی شعری از سینامیرزایی اباریک
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۹۸۱۴۵
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سینامیرزایی اباریک
آخرین اشعار ناب سینامیرزایی اباریک
|
ببین دوریت چه کرده بامن
اروم ندارم دارم میمیرم
گریه شده کارو بارم
از درد دوریت ببین چه بی قرارم
چه کردی بامن اروم ندارم
میخوام برات قلبمو در بیارم
حسم اینه دوسم نداری
میخوای برای همیشه تنهام بزاری
دوسم نداری اروم نداری
بهونه داری تنهام بزاری
خسته ام من زبان بسته ام من
اروم ندارم خیلی بی تابم
چی میشه تنهام نزاری
دوستم بداری شاید فردانباشم
دیگه خسته ام دل بسته ام من
اگه میشه دستامو بگیری اروم بگیرم دوستم بداری شاید نباشم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.