چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
من یه موزیکی دارم
بزنی برقصی حالا
میزنی یه چشمکی برام
چه رقصی حالا
صدا بزن بیاند وسط
با هم بزنند دست
شب عشق چه شبی
حالا بزنند دست
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
احساسی که من دارم
میخوام با تو تقسیم شه
باشی که من باشم
باهات همه چی , جورم شه
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
من یه موزیکی دارم
بزنی برقصی حالا
میزنی یه چشمکی برام
چه رقصی حالا
صدا بزن بیاند وسط
با هم بزنند دست
شب عشق چه شبی
حالا بزنند دست
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
نگو عشقم
این دلم آشوبه
بگو عشقم
من حالم خوبه
بگو عشقم
با دلم خوبه
شعر و ترانه ( نگو عشقم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.