💐💐💐💐تقدیم به همه زندگیم 🌹🌹🌹پدرم 🌹🌹🌹که استواری کوه و غرور عشق وصفای باطن اش سرمشقم شد وناملایمات زندگی ذره ای از مردانگی اش نکاست 💐💐💐
من همچو الف تو مد آی ام هستی
راه نفسم تو همچو نایم هستی
هیچم تو زهیچ کرده ای ناچیزم
من صفر تو ، تو، دوی کنارم هستی
دیدم ، که ندیده در کنارم جز تو
درمانده به آفتاب ؛ سایه بانم هستی
تا موج نگاه تو به ساحل دارم
خارم ، گل من که باغبانم هستی
ای قله ی عشقِ دست نایافتنی
عمریست منم دره وتو کوه کنارم هستی
ای چشمه ی جوشان زلالِ بکرم
چون آب حیات در کنارم هستی
پائیز مرا احاطه کردست ولی
تنها تو پدر فصل بهارم هستی
کردی الفم به صاد افتادی خود
تاجسر من ، تو پادشاهم هستی
ای مست علی خدا نگه دار توباد
ای آنکه همیشه سایه سارم هستی
دانم که جوانیت به پایم کردی
من خار توام گلی کنارم هستی
الله وصمد گرچه خدای همه است
ای لم یلدم تو چون خدایم هستی
دانم که همیشه در کنارم هستی
تا روز ابد تو تکیه گاهم هستی
((طوفان)) بزند به دشمنان چو خس ات
بی خار گلی ، تو لاله زارم هستی
حمیدرضا نصرآبادی (طوفان)
تقدیمی بسیار زیبا و شورانگیز بود
مبارک ابوی عزیزتان باشد
سایه اش مستدام