یکی را می شناسم اهل ِشعر ِ
تو را با هر ترانه مینویسه
اگه باور نداری ادعا شو
ببین چشاش چقدرازغصه خیسه
یکی را میشناسم اهل عشقه
بهت سر میزنه وقتی بیتابی
شبا بیدار میمونه تو اتاقت
نمی خوابه که تو راحت بخوابی
منم اون آدم ِ همیشه عاشق
که در فکر تو و حال ِ تو هستم
تو هر جور باشی و هر جا که باشی
تو را من عاشقونه می پرستم
میسازم جاده ای تا بینهایت
میذارم اسمشو "عشق ِمن و تو"
برای اینکه از دنیا نرنجی
میسازم کل ِ این دنیا رو از نو
میرم بالا می شینم جای خورشید
می ریزم نور عشق و به زمین ها
میسازم یه سبد قد ِ یه دنیا
واسه ت گل میارم از بهترین ها
منم اون آدم ِ همیشه عاشق
که در فکر تو و حال ِ تو هستم
تو هر جور باشی و هر جا که باشی
تو را من عاشقونه می پرستم
یکی را می شناسم خیلی وقته
که دنیاشو و میسازه واسه ی تو
زمین ها رو میکاره بذراحساس
که یکروزی بشه هم کاسه ی تو
یکی را می شناسم اهل درده
خود ِ شو میکشه که زنده باشی
واست جون میکنه با هر طریقی
که هر جایی بری برنده باشی
منم اون آدم ِ همیشه عاشق
که در فکر تو و حال ِ تو هستم
تو هر جور باشی و هر جا که باشی
تو را من عاشقونه می پرستم