جمعه ۲۵ آبان
طعم ِ تلخ ِ بی تو بودن شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۹۵۰۲
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
میدونم رفتی که رفتی !!
برو که بد کاری کردی!
با اون حالی که تو رفتی
میدونم بر نمیگردی!
میدونم رفتی که رفتی !!
برو ای بریده پیوند !
بدون اونهایی که رفتند
تو قمارشون می بازند !
طعم ِ تلخ ِ بی تو بودن
می شینه روی زبونم
تو همون نیستی که گفتی !
ولی من هنوز همونم
از غم ِ نبودن ِ تو
میشکنه نور ِ چراغم
خوب میدونم دیگه روزی
نمی آیی به سراغم
سقف ِ فکر ِ بی تو بودن
میریزه روی ِ زمینم
دارم آروم میشم آخر
دارم فردا مو می بینم !!
طعم ِ تلخ ِ بی تو بودن
می شینه روی ِ زبونم
تو همون نیستی که گفتی !
ولی من هنوز همونم
باید عادت بکنم که
نمونم تو حال ِ رَِشک و
نمی خوام بازنده باشم
بشمُرَم قطره ی اشک و
پا میشم روی ِ اراده
می بندم فصل ِ نگا تو
پُر میشم از کینه ی تو
نمی بخشم اون گنا تو
طعم تلخ بی تو بودن
می شینه روی زبونم
تو همون نیستی که گفتی
ولی من هنوز همونم
|