يکشنبه ۴ آذر
مقصد شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر پس کوچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۹۴۴۲۱
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
مپرسیدزسارابه کدام کیش وکدام ائینی
هرچه گشتم همه اش گم شده درخودبینی
مقصدکیش کجاست؟...آخرای!
به تفکربنشین....... دیگرکی؟
مرنه هرکیش که امدبه توآموخت خدا
این همه دعوی ودعوابه سرچیست؟ چرا؟
مقصدت گرکه خدا باشدویکتایی او
موسی وعیسی واسلام چه فرق است بگو
هدفت گر که خداهست حقیقت راجویی
سخن ازبرتری دین ومن ان مگویی
ریشه آزادگی دربی مَنی هاست وما
بشکن آخراین سبو را راه دریارا بیا
تاکنی توتجربه یکتایی زیبای او
دیگراز من های ذهنت راجب ایمان نگو
کن رها این خود بیمارت زافکار پلید
که خدارابه خدایی خودش باید دید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.