يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علی تن پوشان متخلص به مرآت
آخرین اشعار ناب علی تن پوشان متخلص به مرآت
|
به نام حضرت دوست
در میکده چون مست و مدهوش
دیدم رخش ار پیاله رفتم از هوش
شرحیست مرا ز درد هجران
داغیست دلم چو خمره در جوش
تا شگوه گشودم از جفایش
خندید و برفت سبو ی بر دوش
آمد بزبان چو گویمش راز
گفتا که مزن دم لابه خاموش
گفتم می عشق تو تمناست
گفتتا می جام هل اتی نوش
مرآت چو توان رسید بر قاف
هر دم به دمی به راه دل کوش
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون از ابراز لطف شما . | |
|
سلام و درود ممنون از محبت شما | |
|
سلام و درود ممنونم از محبت شما بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنون از ابراز لطف شما عزیز بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنون از ابراز لطفتون استاد بزرگوار . | |
|
سلام و درود خیلی ممنونم از ابراز لطف شما عزیز بزرگوار . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زیبا بود
موفق باشید