شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
آن که یک عمر تکیه گاه من است
روشنی بخش شامگاه من است
بر لبانش ترانه ی امید
نکته هایش چراغ راه من است
برگ برگ سروده های لبش
رویشی سبز در نگاه من است
در خم کوچه های تنهایی
کنج آغوش او پناه من است
خاک فردوس فرش هر قدمش
جای پایش چو قبله گاه من است
شعر زینا همیشه صحبت او
هر چه از روز و سال و ماه من است
افتخارم کنیزی مادر
جان فدایش که پادشاه من است
سروده ای به مناسبت گرامیداشت روز مادر سال ۱۳۷۶
|
|
نقدها و نظرات
|
زیبا نگاهید بزرگوار....سپاس از حضور پر مهر شما | |
|
سلام و درود و سپاس از حضور گرم و پر مهر شما | |
|
درود متقابل و سپاس از لطف همیشگی و حضور گرم شما | |
|
عالی نگاه شماست...سپاس از لطف و حضور پر مهر شما | |
|
سلام و عرض ادب متقابل...سپاس از همراهی و حضور گرمتون مهربانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.