جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر فریباحاجی صادقی (رها)
آخرین اشعار ناب فریباحاجی صادقی (رها)
|
دیوارها که خوابند و این سقف فرو می ریزد
دلی در پشت انتظار پنجره ای ،
امید نا امید شده ی عشقی می شود مدفون خروار های خاک
دوباره بازم می زند یک دستی
زمین گرم مرا به زمین
جا ماندم از غافله ی آدمی
باشدم که گیرم عبرت
سرد و ساده می زند ریش خندی
این مرگ عبوس بی فطرت
|
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود بر شما گرانقدر زیبا نگاهید بزرگوار 🙏🙏⚘⚘⚘ | |
|
سپاس گذارم بزرگوار عالی نگاهید 🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد مچکرم از انرژی مثبتتون سپاس گذارم 🙏🙏🌷🌷🌷🌷 | |
|
سپاس گذارم بانو زیبا نگاهید 🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما گرامی ممنونم از نگاه پر مهرتان⚘⚘⚘⚘ | |
|
سپاس گذارم گرانقدر ممنون از نگاهتان 🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود بر شما عزیز دل سپاس گذارم 🌸🌸🌸 | |
|
سلام و درود بر شما جناب خزایی سپاس گذارم 🙏🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
حضرت مرگ را گرامی بداریم