پنجشنبه ۸ آذر
من قانع ترین عاشقم× شعری از منوچهربابایی
از دفتر دفتر تنهایی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۹۲۸۷۳
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب منوچهربابایی
|
نبضم
پلک به پلک
چشمان تو میزند
چه خوشبختم من
که حیاتم را
به چشمان تو سپرده ام
|