جمعه ۲ آذر
ترور شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۹۲۷۴۸
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
جمعه شد آبستن دلتنگی و غمها به دل
دردهجران یک طرف پروازیاران یک طرف
می رسد اخبار نامردی در این فصل خزان
گریه آمد سمت دلها حسرت آن یک طرف
مرگ برافکار دور از وادی انسانیت
برمنافق یک طرف بر نامسلمان یک طرف
با شهادت میشود معنا مسیر حق و راست
فتنه پوشالی، مبارک باد ایمان یک طرف
پریسامصلح
شهید فخری زاده
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از همراهی گرم شما | |
|
سپاسگزارم از لطف شما مریم جان عزیزم | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از همراهی گرم شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
موثر و پر معنی
دستمریزاد