جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه علیزاده (ف بانوی اب)
آخرین اشعار ناب فاطمه علیزاده (ف بانوی اب)
|
تو عاشق کشته ای دلبر
مرا گم کرده ای در سر
تو مزنونی به قتل عشق
که مانده چشم من بر در
من از اعماق قلب خویش
برایت شعر می گویم
برایت قصه ای تازه
از این دیوانه می گویم
شبی این خسته تنها
به چشمان تو عاشق شد
ازاین دنیای وانفسا
به نام عشق غافل شد
تو همچون فتنه ای تازه
به قلب من اثر کردی
من خانه نشین را تو
چگونه در به در کردی
برایت گفتم از این شور
از این دیوانه مغرور
از این حکم ابد خورده
براین قلب شده مجزور
تو با لبخند شیرینت
خیالم را صفا دادی
برای شاعر این شعر
تو خود زخم و دوادادی
برایم از فروغ و عشق
همیشه شعر می خواندی
شبیه شاه یک کشور
تو بر من حکم می راندی
شبی زیر درخت بید
سر من روی پاهایت
تو خندیدی و گفتی که
اثر کرده دعاهایت
دلم با گریه ات می سوخت
دلم با خنده ات می رفت
دل و عقلم به جنگ هم
شبیه یک نبرد سخت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار هم زیباست ضمنا واژه (مظنون) اشکال تایپی داشت
موفق باشید