دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر یاسمین بازیار(صحرا)
آخرین اشعار ناب یاسمین بازیار(صحرا)
|
عین موجم، گیج و مست دستهای سرد تو
میزنم تن را به سنگ ساحل سرمست تو
میدرد هر بار قلبم را نگاه سرد تو
میروم با جذر ، میشوم درگیر مد هست تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود