سه شنبه ۱۵ آبان
به کجا چنین شتابان؟ شعری از روزبه رحمانی (م سپید)
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۳۶ شماره ثبت ۸۹۸۹۲
بازدید : ۳۰۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر روزبه رحمانی (م سپید)
آخرین اشعار ناب روزبه رحمانی (م سپید)
|
"به کجا چنین شتابان؟"
عجب زمانه غریبی شده!
چه سرعتی دیوانه واری گرفته همه چیز؟!
برای گرفتن اجاره بیشتر، آیه می آورد و حدیث:
صاحبخانه ام، مسلمان شده!
نصیحتم می کند:
پسر ِهمسایه ام، عالِم!
فتوا صادر می کند:
رئیس، فقیه!
سیمایش مملو است از اثر سجود:
مدیر، زاهد!
نسخه ای برایم می پیچد:
تلخک، دکتر!
برایم از صور خیال می گوید:
پسرک، شاعر!
آه! از خدایم سپاس
ولی قبلش از اینترنت!
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دوست شاعرم
سپاس از اظهار نظر و حضور گرمتان
پایدار و برقرار باشید | |
|
درود دوست خوبم | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر
سپاس از توجه و حضورتان | |
|
درود بر شما دوست من
سپاس از توجهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احسنت بر شما و قلم توانمندتان
بسیار زیبا سرودهاید
موفق باشید
عزت زیاد
⚘⚘⚘