دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ولی اله بایبوردی
آخرین اشعار ناب ولی اله بایبوردی
|
دوبیتی : 1
حوادث ناگواری گشت پیدا
به بیروتی نگاهی کن چه غوغا
به ما گویید باشد این چه حکمت
بشر را مرگ تهدیدی به هر جا
دو بیتی : 2
چه علّت خلق را بینی در آهی
بشر خاکی به عبرت کن نگاهی
در آهی ناله ، گیتی خلق جانا
به کیفر آزمون دور از گناهی
ولی اله بایبوردی
15 / 05 / 1399
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ارجمند سپاس از همراهی تان عید غدیر خم مبارک | |
|
سلام سپاس از همراهی تان عید سعید غدیر خم مبارک | |
|
سلام آزمون الهی سپاس از همراهی تان عید غدیر خم مبارک | |
|
سلام خدا می داند استاد ارجمند تمامی ندارد عید غدیر خم مبارک | |
|
سلام شادکام باشید استاد بزرگوار | |
|
سلام سپاس از همراهی تان بزرگوار | |
|
سلامی مجدد سپاس از همراهی تان شادکام باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکیمانه و زیبا بود
"افراغ اندیشه"
نسیمی از ملودی
که اندیشه شاعر را
با زبان قلم می نوازد
عیدتان مبارک