شنبه ۳ آذر
دخترپاییز شعری از اکبرامرایی
از دفتر ستاره ی خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۷ شماره ثبت ۸۸۵۲۴
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب اکبرامرایی
|
با توهستم ای دختر پاییزی
دلت قرص قرص
که به هیچ سبزی نفروشم تورا
از روی ترحم نیست
این رابفهم
من باغبان تونیستم
پرنده ی کوچکم در دستانت
گیج و سرگردان در این برگ ریزان
می نشینم به انتظاربهار
تاگیسوان سبزت را ببافم
آیا جز اینم راهی هست
که منتظر شکوفه های انارت بمانم
به شوق انگور لبانت ننشینم
هنوزم تیرماهی هستم
دستانم خورشید
چشمانم کهکشان
اما باز هم میلرزد دلم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ازنگاه پرمهرتان | |
|
سپاس دوست عزیز از نگاه زیبایت | |
|
سپاس فراوان از نگاه زیبایتان | |
|
درود سپاس از نگاه گرمتان | |
|
درود سپاس از نگاه گرمتان | |
|
د ود از نگاه پرمهرتان | |
|
درود سپاس از نگاهتان | |
|
درودوسپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
درود و سپاس ازهمراهیتان | |
|
درود و سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
درود و سپاس از نگاه پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.