جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
با صدای بوئینگ
می شوم از خواب بیدار
همه جا هست آلوده
در این تمدنِ بیمار
صدای بوقِ تاکسی
می کِشد سوهان به مغزم
دیگر می شوند فراموش
همه گفته های نَغزم
کارخانه خاک گرفته
کارگران هستند همه اخمو
نه او می زند ماسک
نه من می بینم پیچش مو
دل نمی شود گرم
با لبخند خستۀ آبدارچی
شکار که میکند رَم
بر زمین می خورد شکارچی
دست می برم بر قلم
می شود آغاز کارم
در این اتوماسیون
حلقۀ یک تکرارم
عصر ، محزون باز میگردم
این روزها غروب غمگین است
می نشینم بر سر سُفره
سُفرۀ دردها چه رنگین است
چشم میدوزم بر سقف
گوئی نهاده ام سر بر سنگ
تیک تاک تیک تاک
بیدارم با صدای آونگ
فردا در پیش است
و بوئینگ باز می تازد
و یک روز تازه
دوباره با ناز می سازد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.