سه شنبه ۲۹ آبان
صفحه های \مات\ چیده شعری از زینب قادری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲ شماره ثبت ۸۷۸۹۲
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب زینب قادری
|
_من در این دنیای واهـی
روزهای پُر تباهی
عشق های اشتباهـی
تا کجا گم گشته بودم؟
_مردمان این اراضـی
در پلیدی یکه تــازی
تازگی های سیاسی
من کجای این جهـانم؟
_شاهرگ های بریده
در زنان رنج دیده
در شبان بی سپیده
قلب های داغ دیده
سوختن تا کی در این ره؟
_کِشتیان غرق گشته
خانه های مرگ گشته
در زمین های تکیده
آتشی بر قلب خسته
میزند هر دم بر این دم !
_این نفس های پُر از دود
عشق های کینه آلــود
شهر های دوده اندود
زندگی:بی سود_بی سود
گشته اکنون این حوالـی
_راز های سر بریده
دوست های نا رسیده
صفحه های "مـات" چیده
" قِــی " کنیم این زندگی را.
#زینبـ
|
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم | |
|
مچکرم دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بد بین و زیبا بود