يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر دانیال شریفی ( دادار تکست )
آخرین اشعار ناب دانیال شریفی ( دادار تکست )
|
صبح شد...
با صدای گنجشکای روی سیمِ تیرِ برق
بیدار شدم...
از این همه صدا خستم...
از صدای یاکریمی که بالای بالکنِ خونه
لونه کرده...
از صدای جغدی که شبا
رو ایوونِ خونه میشینه
زُل میزنه بهم...
از صدای سرفه هام که توی خونه می پیچه...
از صدایی که ته گلومِ
ولی صداش در نمیاد...
خسته ام...
خسته از این همه صدا...
میدونی چرا ؟!
چون صدای خنده هات هنوز تو گوشمه...
این لعنتیا نمیزارن صداتو بشنوم...
صدا
فقط صدای خندت...
( 8 1 4 1 4 )
#دادار_تکست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما شاعرِ بزرگوار🙏🌹🙏🌹 | |
|
سلام و درود خدمت شاعر عزیزم ممنونم از لطف شما و نگاهِ قشنگتون🙏🌹🙏🌹 | |
|
ممنونم از توجهتان بانوی گرامی🌹🙏🌹🙏 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما شاعرِ بزرگوار سپاس فراوان از نگاهِ قشنگتون🙏🌹🙏🌹 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما شاعرِ بزرگوار سپاس فراوان از شما و نگاهِ دقیقتون🌹🙏🌹🙏 | |
|
سپاس فراوان از شما🙏🌹🙏🌹 به زیبایی کلامِ شما نمیرسه بانو🙏🌹👸 تشکر از لطفتون | |
|
تشکر فراوان از شما و نگاهِ دقیق و قشنگتون🙏🌹🙏🌹 سپاس🙏👸🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود