بِروتِن کل مالانه ، هیشکی هیچی نگت
میش و بز ، همه ورانه ، هیشکی هیچی نگت
گلدره ی جوزاران خشک گردی چوشه دی بِبِردن
اون همه وقفی دارانه، هیشکی هیچی نگت
مال بیورد فشندی تا سوته ی چشمه
بَچَّرانت همه ی لَکانه ، هیشکی هیچی نگت
کوچ کردن ملت به شهر و داهات دی خالی گردی
او بَبِرد همه ی خانانه ،هیشکی هیچی نگت
روز و شو غریب میایه ماشینی و موتوری
اسفالت کردین مای باغانه ،هیشکی هیچی نگت
اون ییکی نیمتّانه فسقلی خانه بسازه
بیگیتین دمجارانه ، هیشکی هیچی نگت
غریبه میا میشو فرقی براش هم نیمینه
میبره همه ی میوه انه ، هیشکی هیچی نگت
زمستان داهات خالی کوره مرغ پر نیمیزنه
خالی مینن مشگلانه ، هیشکی هیچی نگت
شو تا صب برقان روشن باشه اشکالی نداره
مهم روشنی کوچانه ، هیشکی هیچی نگت
اون قدیمان سیم و دیوار رسم نبه باغانی دور
بربین کل شال دارانه ، هیشکی هیچی نگت
جوز و سنجه ، گرچ و قوشدیل میکارین باغانی دور
تَه دِه بیزین قلمانه ، هیشکی هیچی نگت
سیزده و چهارشنبه سوری میلیونی پول خرج مینن
بعد میگن گیلاس گران ، هیشکی هیچی نگت
پولِ میبرن خارج بعدش میگن اسراف بَده
منظورش ماه رمضانه ، هیشکی هیچی نگت
مثل سگ هر روز مردمی پاچه ره گاز میگیره
فکر مینه کو مسلمانه ، هیشکی هیچی نگت
مردمی حق باخردیه گردنش مثل درخت
نمازانش بی اذانه ، هیشکی هیچی نگت
فقر لامصتب بیگیتیه سرتا پای کشوره
او فکر عربستانه ، هیشکی هیچی نگت
ظاهرا ملت فقط باید هانگیرن ربا
گاهی هم رشوه عیانه ، هیشکی هیچی نگت
معلوم نیه اون حرام باخرده شیر کجینیه به
باعث این وضعمانه ، هیشکی هیچی نگت
بهروز کیاروستا(کرجی)