دوشنبه ۵ آذر
آمریکا شعری از رستم رنجبرکلیبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۸۶۷۱۰
بازدید : ۵۹۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر رستم رنجبرکلیبی
آخرین اشعار ناب رستم رنجبرکلیبی
|
خبر هوندن که امریکا خراب بو
نتنیاهو سوالی بی جواب بو
که مردم ریختن داخل خیابان
ترامپ رنگی پَری شرّی به پابو
*چه خوشحالند لبنان وفلسطین
که اسرائیل دکه پته ی هوا بو
*سری هم بزنی به بن سلمان
ای غصه درد یه هم بی دوا بو*
نگاهی به ترامپ وپولُ نفتش
بهای نفت امریکا خراب بو*
بنازُم رهبر شیرین کلامم
که هر لحظه امیدی به خدا بو ××××× به امید فلج شدن امریکا -اسرائیل و عربستان سعودی
[22:54, 17/6/2020] رستم رنجبرکلیبی:
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاسگزارم از توضیحات شما. موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید