جمعه ۲ آذر
وای از دل شعری از نسرین علی وردی زاده
از دفتر نگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۸۶۶۱۱
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر نسرین علی وردی زاده
آخرین اشعار ناب نسرین علی وردی زاده
|
اشک ها راه خود یافتند
از دیده جاری گشتند
وای از این دل
وسط ره مانده و سوی نمی یابد او
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از نگاه گرانقدرتون لطف دارید🌹🌺 | |
|
سپاسگزارم از نگاه گرانقدر شما🌺🌹 | |
|
خواهش می کنم جناب لطف دارید🌺🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود