دوشنبه ۲۸ آبان
ساقدوش ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۸۱۱۵
بازدید : ۹۵۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
غرق ام درخود
چون قايقي واژگون گشته دردرياي طوفاني
زيررگبار بي انتها
توشعه ام مهربانيهاي گم شده
درامواج خروشان سرگردان
وكوله بارم نامهرباني هاي مانده به جا
كه آغوش گشودند
تا دراعماق دريا ساقدوشم باشند...!
**
چه سخت است بودن بي تو
هرچند باتو بودن
لبريزم ميكند
فريادملامتها ...!
**
خواستم ديوانه باشم
دردنياي عُقلا
حيران شدم
ازديوانه گي آنها...!
**
بيا يكبارهم باوركنيم ماهردومستيم !
دراين دنياي آشفته چرامابُت پرستيم؟
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.