سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
شب یلدا را پروردگار زمان ، برای عشق ورزیدن بیشتر متوقف می کند
برای شما فرزانگان شعر ناب ، شب یلداتون مبارک
شب یلدا شد و ...
گفتم با خود
جای اشعار عروض
سبک کرباس سفید کودک خرده فروش
که در این سردی و سوز
هفته ها بر تن او هست هنوز
بیا و در چند سطر
شعر سپیدی ... بدوز !
سحر آمد
بام او زد سپیده ، شد روز
گفتم که چه خوب
چقدر لاف لباسش زده بودم دیروز !!!
یلدای 98 محمودرضا رافعی
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد فرزانه ام ، سپاس فراوان ار حضور پر پارتون | |
|
از آموزه های شماست ، استاد بزرگوار | |
|
ممنون از ارشاد شما ، : یلداتون گلباران | |
|
حضورتون همیشه سبز | |
|
سلام و سپاس از حضور پر شور شما حجره محقر ما را افروغ نمودی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.