جمعه ۱۸ آبان
(( شوری دگر)) شعری از اصغر رضامند
از دفتر دفتر شعر کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۷۸۰۴۲
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب اصغر رضامند
|
(( شوری دگر ))
==================
بر درد ما ، درمان، تویی
ای جان من جانان تویی
ما راهمان ، گم کرده ایم
فانوس دریامان ، تویی ،
چون عاشقان درمانده ایم
درمانده را ، سامان تویی،
در شهر ما ، شوری ، دگر،
برپاشده است مهمان تویی
در جمع پیمان بسته گان
پاینده بر ، پیمان ، تویی
ماخفته گانیم، خفته ایم
بیدار ِ بیداران ، تویی ،
منصور حلاج هم به دار
گوید اگر(حق) آن تویی
==================
سروده شده : ۷۲/۱۰/۱۸
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد گرامی جناب استکی عزیز خوش آمدید. سپاس از حسن نظرتان بر شما هم تسلیت باد در پناه خدا | |
|
سلام استاد مینا آباد عزیز شعر کامنت شما عالی ممنونم از حضورتان احترام باامام حسین ( ع) وحضرت رقیه( س) در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
اربعین حسینی تسلیت