سه شنبه ۶ آذر
شب معاد نوشتن شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۷۷۶۲۷
بازدید : ۳۲۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
قسم به طالع خفته در امتداد نوشتن
به آن که خواند قلم را به بامداد نوشتن
قسم به آن چه که امشب نوشت خط قضا از
سروش هفده دی تا شب معاد نوشتن
قسم به آن چه به پای بداء عشق فنا شد
به اقتدای سکوت و در انجماد نوشتن
قسم به باده ی شاهی در این زمانه ی واهی
به آن که داد گواهی تویی نماد نوشتن
سرود سلسله جنبان و رخش سرخ قلم را
به رقص عشق درآور به اعتماد نوشتن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو عجم عزیز خوشحالم دوباره در کنارتان هستیم | |
|
دوست عزیزم شاهرخ خان ممنونم از حضورتون خوش باشید و شاد عزت زیاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود