جمعه ۲۵ آبان
کفشدوزک راست می گوید شعری از صمد نجفی ( فتاحی )
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳ شماره ثبت ۷۶۷۷۷
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر صمد نجفی ( فتاحی )
آخرین اشعار ناب صمد نجفی ( فتاحی )
|
در آسمانِ
نگاه تو
شانه به شانه ی ماه
می سایم
و باران از دمای خون من
ترنّم می گیرد
او، به زمین یاد می دهد
که تو،
تنهاترین سر آغاز هر طلوعی!
شب
روز
عشق
گندم
کفشدوزک
و ...
و حتّی من
این را
کفشدوزکی هم که
قرار است، امشب طلوع کند، می داند
( صمد نجفی )
|
نقدها و نظرات
|
🌹🌻🌹🌻 سپاسگزارم از لطف و محبت شما بانوی آلاله ها | |
|
❤❤❤ درود بیکران خدمت استاد استکی عزیز | |
|
🌸🌸🌸🙏🙏🙏 سپاسگزارم استاد ارجمند. | |
|
❤❤❤ درود بر شما استاد جان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به لطافت پرش بال کفشدوزکی بر برگ ملایم بود اهنگ سپید زیبایتان