شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق گمشده من
امروز کجای جهانی
که این چنین چشمانم می گریزد ، از آسمان نگاهت
وهیچ نسیمی نیست از ترنم لبانت
بیا
در آغوش نوشته هایم
و ببین
این قلم بی وقفه تورا می نویسد
و ناشیانه به دنبال نفس های تو می گردد
ای کاش تو می گفتی
چگونه قلم بنویسد
که تو آرام منی
بیا و ببین
که دلم باز هوای است
که طوفانی توست
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب استکی بسیار سپاسگزارم | |
|
درودبر استاد نصرتخواه ممنونم از مهربانی استاد | |
|
درودتان استادشوکران بسیار سپاسگزارم | |
|
درودبر استاد بیدل نازنینم بسیار سپاسگزارم | |
|
درودبر استاد انصاری سپاسم از استاد | |
|
سلام و هزاران درودبر استاد فلاحی بسیار سپاسگزارم از مهر حضرتعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
مثل همیشه
شاد باشید