جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا جلیلی راثی ( مسافر )
آخرین اشعار ناب علیرضا جلیلی راثی ( مسافر )
|
"چه آســـان میرود ای داد و بیداد"
تمـــام عقل و هوشـــم داده بر باد
شــبی دیــــوانهی دیــــدار اویم
شـــبی هم نام او خــوانم به فریاد
شبی دیگر .. سکــــوتم را شکستم
به عین و شین و قافش میکنم داد
علیرضاجلیلی راثی #مسافر
"چه آســـان میرود ای داد و بیداد"
تمـــام عقل و هوشـــم داده بر باد
شــبی دیــــوانهی دیــــدار اویم
شـــبی هم نام او خــوانم به فریاد
شبی دیگر .. سکــــوتم را شکستم
به عین و شین و قافش میکنم داد
علیرضاجلیلی راثی #مسافر
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب بزرگوار فقط یک اشتباه در کپی شعر بوده | |
|
درود و عرض ادب سپاس از محبت و توجه شما بزرگوار | |
|
درود بر شما نوش نگاهتون | |
|
درود و عرض ادب نوش نگاهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
تکرار علت خاصی دارد؟