جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا جلیلی راثی ( مسافر )
آخرین اشعار ناب علیرضا جلیلی راثی ( مسافر )
|
دل! خواهِشِ مَن دارد، مَن! خواهِشِ شیطانها
تــفــســیــرِ دِگَـــر بــایــد.. از عــالَـــمِ انسانها
آدم شده انســـانی..! انـســان نــه بــه آدمها...!
وابســــته به عــادتها...! دلبســته به کفرانها
تــغیــیــر...! نمیشاید و تــقـدیر...! نمیباید...،
تــقــصــیـر...! منم دارد..، دل بسته به زندانها
بُــگــذَشـــتـــه و آیــنـده..، در فَهم... نمیگنجد
بـیبـــاریِ عـقـلَســــت و بـیـمــــاریِ زُروانها
عیســــایی و موســـایی، زرتشــتی و بــودایی
صِــحـیــــون و بِــرَهـمـــایی، آرام و پریشانها
در قَـــرنِ پــریشــــانی، یـــک غائــلـه میبینم
هـفــتــــاد و دو دَم دارد تـصـنـیـفِ مسلمانها
تـــا زادهی اضـــدادی... وابــسـته به هر بادی!
گــــر طالِـــبِ اشـدادی... رُو ساحِلِ هِرمانها
علیرضا جلیلی راثی #مسافر
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب صادقی گرامی | |
|
درود و سپاس از حسن نظر و نقد مفید شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر معنی و زیباست
مزین به نقد نافذ جناب صادقی عزیز