دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر علی کیهانی (فریاد)
آخرین اشعار ناب علی کیهانی (فریاد)
|
زمستان است و برف و سوز و سرما
سکوتی بر طبیعت حکم فرما
درختان جامه شان را باد برده
که گویی کل هستی جان سپرده
دگر پژمرده گل های اقاقی
به میخانه نه می، مانده نه ساقی
همه نیلوفران در خواب رفتند
سحرگه همره مهتاب رفتند
به خون خود کبوترها سرشتند
به خوبان از بدی بدها نوشتند
عدالت را زمانی سر بریدند
که رگ در آستین ما ندیدند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد چشمه قافیه بیت پنجم: سرشتند و نوشتند اگر مشکلی دارن لطف فرموده و خاطرنشان کنید. تشکر | |
|
سلام بر شما مهربانو محبوب سپاسگزارم | |
|
سلام جناب شوکران سپاس از مهرتان | |
|
سلام بر شما استاد احمد از بابت بی توجهی بنده در نگارش نوع قالب عذرخواهم، سپاس از یادآوری. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثنوی زیبایی است
جسارتا قافیه بیت پنجم
جسارتا قافیه افیه بیت پنجم؟