پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری
|
فریاد قلب را ؛
نشنیده میگیرم .
بیچاره از ترس شماتت ، روزه میگیرد .
من سرزنشگرم !!!
کر میشوم و او ، فریاد میزند .
پس میزند غرور ؛
من سنگ میشوم .
جان را ببین چطور ، پر درد میشود .
باشد مرا چه باک ؛
فارغ رهاترم .
اینجا هوای دل، بی مهر خوش تر است .
و من اینبار دخترِ ، پاییز میشوم .
بی مهر ، بی صدا ؛
و سخت مثل سنگ.
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس بیکران | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
سلام دوست عزیز سپاس بیکران پاینده باشید | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
درود و سپاس بزرگوار پاینده باشید | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
درود و سپاس بیکران پاینده باشید | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درودتان زیباست | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس مهربانو جان | |
|
درود و سپاس بیکران پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود