شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
تو باران ! ...
تو باران ...
خیره سَر گشتی ؟ ! ....
ز اخگر های آتش
گو چرا مغرورتر گشتی ؟!
تو باران ...
همچو برخی نارفیقان
باورم نایَد
تو ...
عینِ خنجری بر تار و پودِ صد کمر گشتی ....
تو باران ....
چرا پُرحرف و ناآرام و ...
اَفعی کیش و ...
بر زَخمِ زبانت
این همه
مُصَمَّم ... طَعنه پرداز و ...
به جانِ مردم اُفتادی
شرر گشتی ؟ ! ....
تو باران ! ...
تو که هرگاه
میدیدم برامان
سفیرِبرکتِ رحمان و یس و زُمَر گشتی ....
توکه هَر بار
نویدِ آیه های فُصِّلَت بودی ...
هبوطِ تو ؟؟
سبب گشتن به دلگیریّ و اندوهان؟
خودت بَرگو
چنین طغیان ز تو باران ؟ !
در عید و خاطرِ سبزِ بهاران
چگونه گنجد ای باران !
چرااینگونه آیاتِ تباهیّ و
خطر گشتی ؟ ! ....
|