شنبه ۳ آذر
جمعه شعری از بهروز قاسمی (رها)
از دفتر انتظار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۶ شماره ثبت ۷۱۹۳۲
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر بهروز قاسمی (رها)
آخرین اشعار ناب بهروز قاسمی (رها)
|
حس می کنم هر آدینه
بوی خوش آغاز را
پایان عبور نیست آدینه
جمعه نوید شروعی دوباره هست
نوید رویش
به انتظارم پایبندم
#بهروزقاسمی_رها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود