شنبه ۳ آذر
رنگ شب شعری از بهروز قاسمی (رها)
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱ شماره ثبت ۷۱۶۲۷
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر بهروز قاسمی (رها)
آخرین اشعار ناب بهروز قاسمی (رها)
|
بر سرم امشب هوای کوی توست
در فضای خانه امشب بوی توست
بر مشامم عطر گامت ميرسد
اشتياقم آرزوی روی تــوست
شوق عشق و همدلی دارد دلم
تير عشقم در خم ابروی توست
امشبم طـرحی دگر دارد ز تو
رنگ شب مفتون رنگ موی توست
پر کشـد حس نجيبي در فضـا
عاشقی جادوی ناب خوی توست
هجر تو آتش کشد اين سينه را
مرهم زخم دلم داروی تـوست
شـوق ديدارت رهايم مي كند
چشم دل هرلحظه امشب سوی توست
#بهروزقاسمی_رها
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار بسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چشم دل هرلحظه امشب سوی توست
درود