شنبه ۳ آذر
آسمان گریان شعری از مهدی باقری
از دفتر خیال پاک نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۲۹ شماره ثبت ۷۱۳۷۴
بازدید : ۵۰۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مهدی باقری
|
آسمان را دوست دارم
چون اون تنها کسی بود
که بخاطر جدایی عشقم از من گریست
مهدی باقری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.